Как би било най-добре да реагирам в следните ситуации, ако имам добри обноски?
1. Пред класната стая има закачалка, където учениците оставят палтата си. Две якета са паднали на пода. Ти какво ще направиш?
А. Ще ги прескоча и ще закача собственото си яке.
Б. Ще ги вдигна от пода и ще ги закача на закачалката.
В. Случайно минава учител и ти казва да вдигнеш якетата и да ги закачиш на закачалката, а ти отказваш и ги оставяш на пода с мотив, че не ти си ги хвърлил.
Г. Отговаряш, че това е работа на помощния персонал.
2. В библиотеката сътрудник върви с куп книги в ръце. Ти трябва да минеш през вратата, към която се е запътил и той. Какво ще направиш?
А. Той се опитва да отвори вратата. Ти не го изчакваш, а минаваш пред него.
Б. Отваряш вратата и го пускаш да мине пръв.
В. Отваряш, влизаш бързо и хлопваш вратата под носа му.
3. Учител от училище разговаря с колеги. Ти искаш да го попиташ нещо. Какво ще направиш?
А. Спокойно изчакваш да приключат разговора, макар че това може да продължи дълго.
Б. Заставаш пред него и се провикваш: „Господине, господине, искам да Ви попитам нещо!“
В. Приближаваш се и тихо казваш: „Извинете, ако преча, но трябва да Ви попитам нещо важно! Може ли за малко?“
Г. Нетърпеливо дърпаш учителя за ръката и не преставаш, докато той не ти обърне внимание.
4. В ресторант си и искаш да си поръчаш нещо за хапване. Как привличаш вниманието на сервитьора?
А. Изчакваш го тихо на масата, докато сам дойде при теб да ти вземе поръчката.
Б. Извикваш след него: „Хей, ти, я ела тук да ти поръчам!“
В. Помахваш му с ръка и му казваш:“Извинете! Бих искал да си поръчам.“
5. Когато се качваш в асансьор ти:
А. Заставаш винаги пред вратата, за да излезеш пръв.
Б. Играеш си с бутоните и ги натискаш всичките като си пееш и тактуваш с крак.
В. Придвижваш се към дъното и се обръщаш с лице към вратата, чакайки да стигнеш своя етаж в тишина.
Г. Вторачваш се в хората в асансьора и внимателно ги изучаваш.
Вашият коментар